Merak ettiklerinizi Arayın :)

24 Mayıs 2013 Cuma

AŞIK OLDUĞUM RENK -SU YEŞİLİ :)

Evettt aşığım ben bu renge :)
Yeşilin bu asil tonunu ne zaman görsem dayanamam..
renklerin insan üzerinde ki  yan etkisi :)
Son günlerde yaptığım alışverişte; ilk gördüğümde rengine vurulduğum şalım ve yine su yeşili tonundaki babetlerim.. 
 Çok yakıştırdım  ben bu ikiliyi birbirine :)
Bu yüzüğümü de çok beğenerek aldım ..
Çok fazla takı takmayı sevmem ama;yüzüklere karşı ayırı bir ilgim var..
Özellikle bu tarz bronz yüzüklere :)
kendinize cici bakın :)
görüşmek üzere ...

6 yorum:

  1. şalın rengi harikaymış..huzur verici bi renk..güle güle kullan..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :)
      gerçekten insana huzur veren ve mutlu eden bir renk :)

      Sil
  2. Ayakkabı çok güzel :) yazın bol bol kullanırsın artık. Mint rengine bende aşığım :) sevgiler canım..
    http://benlimoda.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım :)
      Yaz için çok kullanışlı oluyor babetler :)

      Sil
  3. şalına ve pabuçlarına bayıldım :)
    çok güzeller...
    severek kullan...
    bende o renk şal bulursam alıcam inşallah...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler canımm :)
      kesinlikle tavsiye ederim şirinem ..elinin altında su yeşili bir şal bulundur :)
      renkli giyinmeyi sevdiğin için pastel tonlarla çok hoş kullanabilirsin :)

      Sil