Merak ettiklerinizi Arayın :)

21 Mayıs 2013 Salı

KUŞADASI LAREN SAFARİ PARK ...

Yazın gelmesiyle insanın üzerine bir rehavet çöküyor...
Bir tembellik bir gevşeklik  meydana geliyor :))
Uzun zamandır blogumda paylaşım yapmadım..Blog arkadaşlarımı takip etmede bir problem yaşamıyorum ama;söz konusu post paylaşmaya gelince kilitlenip kalıyorum :))
 Atları çok sevdiğimi,daha önce çok kez paylaşmışımdır blogumda :)
Atlar arkadaşlarla ortak noktamız olduğu için  toplanıp ,Kuşadasında bulunan Laren Safari Parka gittik.
Sabah 10 gibi çıktık yola . Güzel bir kahvaltı yaptıkdan sonra aracımızla yola koyulduk :)
buraya vardığımızda çok güzel bir hava ve ortam vardı...havanın esiyor olması çok iyi oldu bizim için :)
Kuşadası  çok tercih edilen tatil beldelerinden olduğu için çok  yoğun bir yer...
Huzurlu bir ortam arayanlar için ideal bir şehir :)
Hem yeşiline hemde temizliğine hayran kaldım gerçekten...
çok güzel bir ortamdı...Çok memnun kaldık arkadaşlarla...Nasip olursa  en kısa zamanda tekrar gelmek istiyoruz :)
Kıyamam ben  bu ata yah nasılda hüzünlü bakmış :))
 Atları çok kez  gelip sevmişimdir ama hiç binmemiştim ata :)
Birazda cesaret işi ata binmek :)
Safari yapmak isteyenler için profesyonel rehberler vardı.. Atın üzerinde bir süre uyum turu yaptıktan sonra rehberle birlikte safari turuna çıktık..Tecrübe sahibi olmadığınız için başta biraz korku yaşıyorsunuz ama;alıştıktan sonra müptelası oluyorsunuz safarinin :)
Dağlara doğru orman yolunda başladık safarimize...
Aramızda iyi binici arkadaşlarımız olduğu için onlar  dört nala koşarken biz tın tın yol aldık atlarla :)
Yaklaşık bir saat sürdü safarimiz...
Sonra  bizim bindiğimiz atlarda diğer atları görüp gaza geldiler tabi :)
Başımıza kask taktığımız için bir problem olmuyor ama yinede dikkatli olmak gerekiyor tabi...
 Yok böyle bir güzellik maşallah :)
Diğer at çok hüzünlüyken bu minik gülümseyip durdu :))
Kuşadasına geldiğiniz de mutlaka gelip ziyaret edin derim burayı....Kuşadası diyorum ama Kuşadası-Selçuk arasında kalıyor burası...
Çiftlik de çok bakımlıydı buarada...
Safarimiz bittikten sonra açlık baskın geldi ve arkadaşlarımızla yemek yemek için düştük tekrardan yollara ...