Merak ettiklerinizi Arayın :)

25 Ağustos 2013 Pazar

BAHÇEMİZDE BİR BIDIK VE ŞİRİN POZLARI :)

Bahçemizde gezinirken karşılaştım bu şirineyle :)
Tabi fırsatı kaçırmadım hemen pozları almaya başladım,kendisi de dünden hazırmış baksanıza :)
Heheh çok şirinsin sen yah .. Bakışlara bak :)
ilk defa bu kadar koyu mavi göz rengi gördüm.Burnu da kızardı utandı herhalde  poz verirken :)
Ben kendisini böyle sevip poz almaya devam edince birden kükredi bu şirin bıdık :)
Ünlü olmak istemedi herhalde..Pençelere bakarmısınız,küçük aslan yavrusuna dönüştü birden .
Bu arada kafasının üzerindeki duvarda da bir salyangoz var.Fotoğrafı çektikten sonra farkettim.
Ne doğal bir bahçeye sahipmişiz yah :)
Ne ararsan var...
Korkuyorum bir gün önüme bir maymun çıkacak diye;o kadar otantik bir bahçe :)
Burada da '' meşhur olmaya alışamadım  hala'' der gibi  bir poz veriyor :)
Çok masum,aynı zamanda çok vahşi :) Bu  nasıl bir orantısızlıktır yah :) 
Yalnız yanında bir, iki kedicik daha olsa halay çekme kapasitesi var hayvanda, duruşa bak :)
Buda kapanış ve ayrılmadan önceki son pozumuz :)
''aaaaaaaaaaa yeter artıkk,özel hayata saygı da kalmadı '' diye bağırınca, bende saygı gösterip bıraktım oracıkta bu bıdığı  :)
sevgilerrr :)

8 yorum:

  1. O bidik bizim Naciye ile arkadaş olabilir mi :))

    MaşaAllah SubhanAllah Rabbimne de şirin yaratmış...

    Güzel bir gün diliyorum,,sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bıdıklar ailesine üyeyse Naciye, arkadaş olma ihtimalleri yüksek :)
      Rabbimizin yarattığı her şeyde var bir mükemmellik.

      Özellikle de hayvanlar alemine bakıp, bunu tefekkür edebiliyor insan.

      Sil
  2. Eklemeden geçemeyeceğim bu cümleye bayıldım :)

    ''Korkuyorum bir gün önüme bir maymun çıkacak diye''

    Rabbim sizi de güldürsün..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)

      Rabbim, tüm müslüman kardeşlerimizin yüzünü güldürsün inşallah .

      Sil
  3. oyyyyyy,,gözlere bakk maşallahhh..:))
    yaradanımm,,nasılda özenle yaratmışş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende bu bıdıkcığın o deniz mavisi gözlerine hayran kaldım :)
      Çok şirin bişey.
      Rabbimin sanat eseri :)

      Sil