Merak ettiklerinizi Arayın :)

28 Ekim 2013 Pazartesi

BAHÇEMİZİN ''ASİ RUHLU'' KEDİSİ :)

Bahçemizde kirpi mi dersiniz,kedi mi dersiniz,böcükler ve yaratıklar mı dersiniz,  ne ararsanız var :)
Bahçede, en az 30 kedi ikamet ediyor :)
Bide bunların eşi,çoluk çocuğu var.Geçim sıkıntısı yaşıyorlar.Çok büyük  ve şiddetli kavgalar oluyor :)
Bazen zor yetişiyorum ayırmak için :)
Erkek kediler birbirine artislik yapıyor,kendi bölgelerine birbirlerini sokmuyorlarr :)
Birde bahçe dışından bir kedi girdimi içeriye, direk saldırıp hayvanın tüyünü yolup tüysüz bırakıyorlar :)
Dişi kediler hiç afettmiyor saç yolma konusunda :)
Öyle bir durum olduğunda,direk yavaştan yavaştan uzaklaşıyorum oradan.Ne kadar sevsem de  kedileri ve hayvanları ,tüylerini elektirik çarpmış gibi dik,dik yapan ve göz rengiyle bile sizi ürküten,ağzı açık bir şekilde asi bir şekilde mırıldanan bir kediye pek yaklaşmak akıl işi değil :))
 Bu ''huysuz'' da  onlardan biri...
Seviyorum bu bıdığı ama çok sinirli bir kedi :)
Kaşlar hep çatık,hep bir mırıldanma,sövme falan :)
Bahçe çok büyük, bu ''huysuzun'' mekanı da bu limon ağacının altı :)
Bir hayvan hiç mi mutlu olmaz.Önüne kemikten tutunda,kırmızı et,hatta balık koyuyoruz hepsini tüketiyor ama bi türlü mutlu olmuyor.O kaşlar hep yer çekimine yenik düşüyorr :)
Birde diğer kediler gibi değil,sevdirmiyor kendini.Kimseye pas vermiyor,arkasını dönüp gidiyor :)
asi aynı zamanda gururlu bir hayvan :)
Bu arada, sicilide o kadar temiz değil.
hayvan koşturma,kedilere saldırma,et kaçırma,bahçeye giren yabancı kedilerin saçını yolma ve tırmalama,hırsızlık, hatta gasp :)
:))
Korkuyorum bir gün ''karakoldan'' çağıracaklar;'' kediniz adam yaraladı'' diye :)
(bir an öne ''sabıka kaydına'' baktırmam lazım bu huysuzun :))
Milletin kedilerine bakıyorum sadıklar,sahiplerinin  peşlerinden ayrılmıyorlar.Ne versen yiyiyorlar.
benim hayvanlara bakıyorum;hep bir asilik,nimet beğenmeme,çalma,çırpma falan :)
Allahımmm bunları ''eğitirken'' nerde yanlış yaptım acaba?
 :)
arada söyleniyorum tabi''milletin kedilerinden de mi örnek almıyorsunuz? '' diye..
Dinleyen kim :)
:))

2 yorum:

  1. Alemsin vallahi..çok şekermiş senin huysuz ve tatlı kediciğin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kimseyle geçinemeyen bir kedinin olması ''çok zor'' :)
      mutlu etmiyor hiç bir şey ''huysuzu''.hayvan depresyondaa herhalde :)

      Sil