Merak ettiklerinizi Arayın :)

8 Ekim 2013 Salı

ETEK OLMAYI BEKLEYEN KUMAŞLAR :)

Somon eteğimin kumaşıyla  beraber aldığım, bu kumaşlar etek olmayı bekliyorrr :)
ben kimi bekliyorumm orası meçhul ?
:))
 dikmeyi ,biçmeyi,süslemeyi çok seven biriyim ama ara,ara şevkim gidip geliyor :)
Ve genellikle gömlek ve maxi etek ikilisini kombinlemeyi sevdiğim için,kloş etek modelleri çok işime yarıyorr :)
etekte çok ayrıntı olması rahatsız ediyor beni .Gömlekler genelde şık olduğu için, etek modellerinin her zaman sade olmasından yanayım...
İkisinde de çok ayrıntı olunca, o fazlalık insanın gözüne batıyor, rahatsız ediyor insanı :)

Siyah renkli kumaştan, yarım kloş etek diktim. Kemer kısmını da taktım mı giymeye hazır hale gelicek inşallah :)
Diğer kumaşları ne zaman dikerimm orası da meçhul :)) 
tüm renklerden kloş etek dikmeye niyetim var,gittiği yere kadarr :)


sevgiyle kalın :)

6 yorum:

  1. eminim harika şeyler çıkaracaksın bunlardan
    şimdidn kolay gelsin arkadaşım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canımm :)
      çok sağol..

      Sil
  2. bende en baştakinin etek halini merak ettim :)
    bende beklerim http://porsukcilli.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende merak ediyorum o renk nasıl durucak diye :)
      geliyorum hemen blogunuza :)

      Sil