Merak ettiklerinizi Arayın :)

24 Ekim 2013 Perşembe

KENDİME YENİ CİCİLER ALDIM (2)

Uzun zamandır, bu tarz denim bir gömlek arıyordum.
Mağazalarda çok fazla var bu tarz gömlekler ama, tam olarak bu rengi ve rahat kumaşı olan bir gömleğe denk gelmedim.
Kıyafetin kumaşı giydiğiniz zaman sizi rahatsız etmeyecek.
Yoksa ne kadar şık olursa olsun,model olarak çok hoşuma gitse bile her zaman önceliğim kıyafetin ''kumaşından'' yana..
Çok fazla denk geliyorum çevremde,modelini çok beğenerek aldıkları bir kıyafeti,kumaşının rahat olmamasından dolayı çok az giyip dolabında uzun süre bekletip giymeyen çok insan var.
Şahsen  içinde rahat olamayacağınız bir kıyafetin, çok uzun ömürlü olacağını düşünmüyorum bende.
Siz gömleği giymelisiniz,gömlek sizi değil !
bu sefer ne oluyor,gittiğiniz yerlerde durmadan üzerinizdekileri çekiştirip,düzeltmekle meşgul oluyorsunuz.
Çoğu kez ''üzerime oturmadı'' dediğimiz şeyde, aslında kumaşın kalitesinden kaynaklı bir sorun.
Beden üzerinize oturmuştur ama,kumaş sizi rahatsız ettiği için genelde son çare olarak söylediğimiz şey ''üzerime oturmadı'' oluyor.
Şekerim üzerine oturan bir kumaş al,sende rahat et  bende rahat edeyim :)
Yahu paranı veriyorsun,vaktini harcıyorsun  neden hüsrana uğrayasın ki...
(Burada blog sahibi kendine sitem ediyor  ve geçmişte yaşamış olduğu kötü tecrübelerin intikamını alıyorr :)

Bu denim gömleklerin  birde zımbalı versiyonu var.Ama öyle bir şey alsam ve  annem görse, direk ''hor'' görür beni.Hazmedemiyor öyle metal şeyleri,zımba detayları falan :)
Böyle şirin taşları olan gömlekler, daha efendi ve daha cici görünüyor gözüne :)

Bu tarz denim gömlekleri hem spor, hemde şık bir kıyafetle kombin edebilme avantajınız var.
Benim gömleğin yaka kısmında taş ayrıntıları olduğu için, belki yaka abartı durabilir ama,eğer bu tarz sade bir gömleğiniz varsa, şık bir yaka kolyesiyle kombin edebilirsiniz.Çok şık ve asil duruyor gerçekten :)
Şuan gömleği ,yanımdaki yaka kolyemle hayal ettim,gerçekten çok asil durdu hayalimde :)

Kombinlerinizi önce hayalinizde ki parçalarla bir araya getirin,sonra sakin bir şekilde dolabınızı açın ve  hayalinizdeki  kombin parçalarını uydurun birbirine :)
Ben dolabımda ki kıyafetleri önce ''hayalimde'' bir araya getirip kombinliyorum.
Sonra çılgınlar gibi dolabıma koşup, kombin parçalarını üst,üste atıp uyum krizlerine giriyorum :))

Bak yine çenem düştü,sözde gömleğimi paylaşıp gidecektim :)
Gömleği  Armine'den aldım.
Çok çok memnun kaldım kumaşından dolayı...
  Armine'nin, etek ve gömlekleri  rahatlığından dolayı her zaman önceliğim ...
Kışta yazında favori bir parça denim gömlekler efenim :)
Ve kiremit rengi Armine eteğim :)
Aslında kiremit rengi biraz soğuk bir renk.Ama denim gömlek ve vizon rengiyle çok, çok hoş duruyor.Kesinlikle deneyim derim :)
Kiremit rengi, sonbahar-kış için ideal bir renk.siyah ve lacivert ile de kombinleyebilirsiniz.
Kiremit rengine en yakıştırdığım renk ise ''ekru'' rengi...
ilerleyen günlerde bir araya getirip kombinleme fırsatım olursa paylaşıcam inşallah :)
Bu arada bloguma bir haller oldu ,eklediğim fotoğrafların rengi biraz soluk ve farklı çıkıyor :)
Şuan gözüme kırmızı göründü kiremit rengi :)
sevgiyle kalınnn :)

14 yorum:

  1. evet ben de kırmızı gördüm :) güle güle kullan canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Son zamanlarda eklediğim fotoğrafların rengi bir değişik çıkıyor.fotografı yüklerken orjinal rengi görünüyor.Ama postu paylaşınca renk değişik oluyor :-)
      Bişeyler var hadi hayırlısı :-)
      Teşekkürler canım.

      Sil
  2. armiNe geNeLde tesettür giyime hitap etmesiNe rağmeN beN de tesettürLü oLmamama rağmeN beNde biçok tercihimi ordaN yapabiLiorum aLterNatif oLarak ihtiyacımı karşıLayabiLiyo.
    gömLeğiNiN detayLarı çok hoş caNım ama eteğiNiN asaLeti bi başka yaNsımış saNki güzeL güNLerde keyifLe kuLLaNmaN diLeğiyLe caNım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet özellikle kumaşlarının kalitesi,Armine'den alışveriş yapmamın en önemli sebebi.
      Size hitap eden parçalarì bir arada bulabiliyorsunuz.
      Güzel dieklerin için,çok teşekkùr edrim canìmm :-)

      Sil
  3. Çok güzeller güle güle giiy =) ♥

    YanıtlaSil
  4. güle güle giy etek ve gömlek ikiside harika

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım.daha güzelleri sizin olsun :-)

      Sil
  5. kumaş konusunda tamamen katılıyorum sana
    ikisi de hoş bir kombin olmuş
    iyi günlerde kullan

    YanıtlaSil
  6. Güzel günlerde kullanmak dileğiyle
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  7. Gömlekte cok güzel ama etege bayildim :) Güle güle mutlu günlerde giy insallah canim.Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. daha güzelleri senin olsun canımm :)
      sevgilerr,

      Sil