Merak ettiklerinizi Arayın :)

22 Kasım 2013 Cuma

İSTANBUL BANA HEDİYE YOLLAMIŞ :)

Ablamın İstanbul gezisinden döndüğünde bana hediye getirdiği bakır tepsi :)
Bayıldımmmm :)
üzerindeki desenler beni benden aldı...
Buna benzer çok hoş hediyeler getirmişti, bana da bu güzelliği getirmiş.
Zaten gidemediğim için durmadan ''drama'' takılıyordum evde...
''Ah istanbulda olmak vardı'',Boğazdan geçmek vardı,Oralarda çay içmek vardı diye,diye dönüp duruyordum evde:)
Ama nasip olursa en yakın zamanda gelicem İstanbul'a.

Bekle beni İstanbul gelicem ansızın,Boğaz manzarana karşı bir,kaç demlik çay içip güzel simanı seyredeceğim ...
Bekle beni asil Dost İstanbul...
:)
 İstanbula geldiğimde,kendime bunun gibi hediyeler alıp stoklucam.Her İstanbul'u özlediğimde kendime,aldığım cicilerden hediye edicem :))
Öyle şuursuz planlarım var :)
Belkide o yüzden Beni yollamıyorlar İstanbul'a :)
Hem ailemi hem İstanbul'u zarara sokucam diye endişeli halk :)
 Kötü bir niyetim yok sadece çay içip geri dönücem :)
İstanbul'un kaçak çayı meşur diyorlar.
Belkide beni kandırdılar :)
Neyse gelince görücez :) 
sevgiyle kalınnn :)

4 yorum: