Merak ettiklerinizi Arayın :)

2 Kasım 2013 Cumartesi

KENDİME YENİ CİCİLER ALDIM (3)

Topuklu ayakkabılarla arası iyi olanlardan değilim.Hatta adam akıllıda yürüyemem topuklu ayakkabıyla :)
Dolgu topuğu seviyorum ve genelde kullanıyorum ama,platform topukla aram iyi değil .
Gündelik kullanımda, insanı çileden çıkarır herhalde bu ayakkabılar :)
Aslında bayanlar çok rahat gündelikte kullanıyor bu tarz ayakkabıları ama, ben her zaman kullanamam herhalde .
Alışkanlıktan kaynaklı bir rahatlık olsa gerek :)
Şimdi nadiren giyiyorum ben, önümüzdeki günlerde çevremde düğün,kına gibi özel günler olacak.O günlerde kullanmak için aldım bu ayakkabıları..
Siyah rugan bir ayakkabı arkasında grili,siyahlı detayları var.Her renk kıyafetin altına rahatça kombinleyebiliyorsunuz siyah renkli ayakkabıları.
O yüzden siyah rengi tercih ettim  ben..
Çantamda koyu gri (hatta siyaha çalan bir gri :) Geçenlerde almıştım çantayı,şık bir çanta...
Ayakkabılarla yan yana koyunca çok uyumlu olduklarını farkettim.
İkisi de farklı zamanlarda alındı.Ama ne hikmetse, alışveriş yapacağım zamanlar hep denk düşüyor böyle renklerin uyumlu olmaları falan :)
Yoksa kombin olsunlar diye almamıştım ben,dediğim gibi farklı zamanlarda alındı hepsi :)
 lacivert eteğim...
buda  son zamanlarda aldığım cicilerden biri :)
İnanılmaz rahat bir kumaşı var.Çok memnun kaldım ve iyi ki almışım dedim :)
Normalde öyle kolay,kolay kumaş beğenen bir tip değilim.İlla ki elime alıcam dokunucam,biraz sevicem,rahat olup olmadığını kontrol edicem falan :)
Kendimi memnun etmekte zorlanıyorumm çoğu kez :)

Aslında ''başak ''burçlu olan insanlar genelde kararlı tiplerdir ve ne istediklerini bilirler ama ben bazen kararlının ötesinde de ''kararlı'' oluyorum :)
Evden alışveriş için çıkacaksam eğer,ne alacağıma karar verip (model,desen,renk hatta düğme detayı :) başlıyorum hayalimde tasarladığım şeyi aramaya :)
Mağazaları didik didik ediyorum,arıyorum,tarıyorum yok anacım bulamıyorum hayalimdeki ''modeli'' ..
Mağazalara girdiğimde, mağaza çalışanları nasıl bir şey baktığımı sorduklarında içimden ''şimdi sana nasıl tarif edeyim ki ben'' deyip kalıyorum ortada :)
çünkü öyle bir tasarım yok,ben hayalimde tasarladım onu :)
Belki bulurum ümidiyle de yollara düştüm :)
Hayalimde tasarladığım şeyleri bulamıyorum çoğuz kez tabi.Model olsa kumaş iyi değil,kumaş olsa model de iş olmuyor.Ben ikisi bir arada olsun istiyorum :)

 bu son aldığım eteğin modeli de çok hoşuma gitti ve görünce de hemen aldımm :) 
sevgilerrr..

4 yorum: