Merak ettiklerinizi Arayın :)

23 Kasım 2013 Cumartesi

ORTAYA '' KARMAKARIŞIK'' :)

 Bu kot gömleğimi severek almıştım,kumaşı inanılmaz rahat.
Diğer kot kumaşları gibi insanı rahatsız etmiyor, bu aralar üzerime yapıştı :)
Ayrılamıyoruzz :)
 Üzerine taktığım şalıda çok severek kullanıyorum.Hem rengi çok hoş hemde tüm renklerle kombin edilebiliyor :)
Bu aralar evde müsaitken,yeni aldığım kumaşlardan biriyle etek dikeyim dedim ama,makinamın iğnesi kırıldı ve ben ne zaman iğne alırım bilmiyorumm :)
Tam bir ümitsiz vakayım,Üşeniyorum gidip iğne almaya :)
Acaba yan komşuya mı sorsaydım ?
Teyzede dikiş dikiyor havası var ama :)

Kış geldi ve benim her şeyden elimi ayağımı çekesim var.kendimden bile uzaklaşmaya ihtiyacım var :)
İğne aklıma gelir mi bilmiyorum :)
''ÇAYI hiç bitmeyen bir termosla, yüreği sıcak insanların olduğu bir ülkeye sürgüne gönderilmek  istiyorumm :)
Olmazsa beni ''ıssız bir adaya'' atsınlar.Ama yanımda 3 şey götüreceksem bunlar çay,demlik,birde kesme şeker olsunn :)
Eskiden olsa ıssız bir adaya düşceğim söylense neler sayardım ama şimdi ''çay'' yapıcak malzemeler yetiyor.hayat insana azla yetinmeyi öğretiyor :))
acı,çile,dert keder :))
 İzmir akşamı...
 Ve vapurla eve dönme vakti...
Şu dolmuşta,metroda,otobüste yer kapma maratonları olur yah hani,
30 kişilik bir gurup bekliyordur sizle beraber, dolmuşa binip yer kapmak için..
Herkes bir birine intikam duygularıyla bakış atar hani..
bide o '' ruh hali'' var işte...
O ruh hali nereye gitsem peşimi bırakmıyorr :)
Yarın öbür gün uçağa da yer kapmak için koşmayacağımın garantisini veremiyorum.Millet olarak böyle yetiştirildik biz :)
genlerimizde ''mücadelecilik'' var :)
''yarışıp kazanma hırsı var '' :)
Hadi dedim vapurda da bunu yapayım,koşup yer kapayımm :)
herkes normal bir şekilde vapura binmek için beklerken,ben sanki vapurda bana yer kalmıyacakmış gibi herkesi ite kalka içeri koştumm.
Gidip oturacak bir yer bulmanın haklı gururunu yaşayayım dedim ama '' bir Allahı'ın Kulu'' gelipte o oturaklarda oturmadı.
Hava soğuk diye herkes içeride oturmayı tercih etmiş :)
Koskoca vapurda ''yalnızlığı'' iliklerime kadar hissettim :)
Bir şeyler atıştırmak için gittiğimiz kafede, oturduğum masanın altından durmadan gelip ayağıma patilerini uzatıp,yemek isteyen kedicik :)
 Hayvanda kime gideceğini iyi biliyorr :)
 evettt ''gözler burayaa'' çekiyorummmm,çektimmm :))
Kedicik poz vermeye dünden razı :)
Havalar yavaş, yavaş serinlemeye başladı İzmir'De...
Dün akşam yağmaya başlayan yağmur ve gökyüzünü aydınlatan yağmur damlaları...
'' Bereketin'' Fotoğrafa dökülmüş hali...
 yağan yağmur ve bahçemize ait bir kare...
Gecenin karanlığı herkes uyumuş ben elimde fotoğraf makinam,yağan yağmuru çekiyorum :)
Açtım makinanın flashınıda  çektim yağan yağmuruu :)
Yağmurun sesi en sevdiğim ve huzur bulduğum sestir..
Bu yüzden yağmurlu günleri seviyorumm.
sanki gökyüzünden yıldız yağıyor gibi,bir görüntü oluşmuş :)
Allah'ın '' rahmetinin'' fotoğrafa dökülmiş hali...
 Ve günün karesi ...
Bazen hiç bir şey seni mutlu edemez hani,istersen en ünlü sanatçıların '' sanat eserleri'' sana hediye edilsin, mutlu olamayacağın anlar vardır hani...

Ama, rabbimm kendi '' sanat eserini'' yollar da, avuç içine konar ''mutluluk '' :)
Saatlerce seyre dalarsın da bıkmazsın...
sevgiyle kalınnn :)

4 yorum:

  1. YOKSA KARŞI KOMŞUN BENMİYİM:)) HEMEN GEL DİKİŞ İĞNESİ BOLCA VAR ...SENİN GİBİ KIZIM VE DEMLİKTE ÇAYIM SICACIK
    BUYURGEL

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. heheh sizin gibi bir ''karşı komşum'' olsa, her gün ''çay'' içmeye giderdimm :)

      Sil
  2. Merhaba çok keyifli bir blog :)
    Takipteyim
    bana da ugrarsan sevinirim
    http://modadusleri.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim,hoş geldiniz :)
      Geliyorumm hemen :)

      Sil