Merak ettiklerinizi Arayın :)

27 Mart 2014 Perşembe

TOPLU TAŞIMA ARAÇLARI BENİM İMTİHANIMM :)

 Sabah vakitlerinde ve akşam eve dönüş zamanında o kadar yorgun oluyor ki insan,en ufak bir gürültüyü kaldıramaz hale geliyor.
Hele benim gibi sabahları zoraki bir uyanmayla güne başlayan bir insan için kendine gelme olayı bir iki saat falan sürüyor.İşte o zaman aralığında kendime bile tahammül edemiyorum.
Sanki her şey üstüme,üstüme geliyor gibi bir ruh haline bürünüyorum.
Dışarıda bir işim varsa ve erken saatlerdeyse,gözlerim yarı açık bir şekilde gideceğim yere ulaşana kadar sesiz bir yolculuk ''hayal'' ediyorken ne mi olur?

Gidip  metrodaki o düzensiz koltuk yerleşimlerinden birinde oturursun.En kötüsü de koltuklar dörtlüdür ve karşılıklıdır.
(neden koltuklar arka,arkaya değil onuda anlayamazsınız )
Devamlı metroyu kullandığım için sürekli karşılaştığım bir durumdur;hiç tanımadığınız insan tipleriyle karşılıklı oturursunuz.O değilde sağa dönsen yolcu,sola dönsen yolcu..Hemen önünüzde oturanlar yolcu :)
Kafamı kaldırıp bir bakınayım dediğinizde aynı anda hepsiyle göz göze gelirsiniz :)
Bu durum gideceğiniz yere ulaşana kadar devam eder.Hemen önünüzde oturanlar da sıkılırlar bu duruma ama yapacak bir şey yoktur.Bir ara yukarı doğru bakmaya bile çalışırsınız bu durumdan kurtulmak için :)
O değilde bazıları cidden çok sinir bozucu olabiliyor.Gıcık bir bakışla size iyice daral getirirler :)

En hoşlanmadığım şeydir, yolculuk yaparken diğer insanları rahatsız edecek şekilde hareket edip çok yüksek sesle konuşan insan tipi...
Uflaya puflaya yapılan yolculukta en kötüsü, yanınıza çenesi düşük bir insan gurubun oturmasıdır :)
Tam dibinizde dururlar, günün yorgunluğunun yanında birde onların ''düşük çenesini'' çekersiniz ...
Yahu bir insan hiç nefes almadan taramalı tüfek gibi konuşur mu ?

Geçenlerde dışarıda bir kaç işim vardı.Halletmek için  metroya bindim, hemen oturduğum koltukların yanına ve karşısına da üç bayan oturdu.Benim de kafama o kadar kötü bir ağrı girdi ki kafamı cama yaslamış bir an önce gideceğim yere ulaşmak için sabırsızlanıyorum.
Bayanlar heyecanlı,heyecanlı başladı konuşmaya.Aman Allahım !  üçü birden saldırıya geçmiş gibi,kimse kimseyi dinlemeden motor gibi konuşuyor.Hepsi birbirine bir şeyden bahsediyor ama kimse kimseyi dinlemiyor öylede bir durum var :)

Bir tanıdıklarının oğluna kız bakmaya gitmişler,olayı sıcağı sıcağına heyecanla anlatıyorlar :)
Yok kız şöyleymiş,yok böyleymiş,aslında kız göründüğü gibi değilmiş mişşş uzayıp giden miş,mışlarr :)
Allahım ! O nasıl bir ses tonudur, metronun bir başından sonuna doğru çınlayan ses dalgaları :)
Metrodaki insanlar sıkıntıdan oflayıp pofluyorlar ama kimin umurunda :)
Hanımlar da çene düşmüş bir kere :D
Şansızlığım birde hemen dibimdeki koltukta oturuyorlar.Millet hızla olay mahalinden uzaklaşırkene ben onların tam ortasında mahsur kaldım :)
Onlar sesli,sesli konuşurken ben acıklı bakışlar atarak ''ya susun yada yol verin gidicem ben'' bakışı atıyorum ama yok, hanımlarda metroda gün yapmaya gelmişler havası var.Bir önlerinde çayları eksik :)

Teyzelerden biri kahkaha atıyor ''Çocuğun ismi Maşallah.Kızı istemeye giderken artık oğlumuz Maşallaha kızınızı istiyoruz İnşallah deriz''
hahahaha :)
Ben o arada dönüp teyzeye öyle bir bakış attım ki; teyze bakışı yanlış anlamış gözlerimin içine bakarak yanındakilere dönüp ''Yalnız tüm metroda bizi dinliyor'' demez mi :)
Ben bakışımdan ürksün belki susar bakışı attım,teyze onların sohbetini merakla dinleyip gözlerinin içine baktığımı sanmış...
Çok şey istememiştim oysa sadece bir kaç dakikalık bir ''sesizlik'' :)
siz,siz olun sakın toplu taşıma araçlarında çok yüksek sesle konuşmayın derim :D

(yalnız benimde yazarken çenem düşmüş,baya uzunca bir post olmuş :)
:D

4 yorum:

  1. ayy çok güldüm
    izban maceraları bitmez inşallah karşılaşırız seninle;)
    maşallahı unutmucam;)))

    YanıtlaSil
  2. Sorma canım yah,inan her güne ayrı bir macera :D

    İnşallah,Maşallah :)

    YanıtlaSil
  3. Cok komik ya
    Sen bu enterasan seyleri diyalogları yaz biriktir bence

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepsini toplasam roman olur herhalde :-)
      Birde Allah'ın hikmeti hepsi gelip beni buluyor :-)

      Sil