Merak ettiklerinizi Arayın :)

7 Aralık 2012 Cuma

Pul İşlemeli Havlu Modelleri

Bu gün sizlere , Pul işlemeli havlu modellerini  paylaşmak için burdayımmm:)
Yapmak isteyen olursa fikir olsun diye paylaşıyorum bu tarz el emeği örnekleri..
Ben çok beğendim.Ayrıca çok gösterişli oluyor boncuk ve pul işlemeli havlu modelleri .
aynı desen fakat renkler ayrı, ayrı çok hoş:))


turkuaz renkli örneğimiz:)

 ve mor renkli örneğimiz :)

farklı renklerle de çok hoş olacaktır bu pul işlemelerr:)

şöyle bir hayalen farklı renkleri kafamdan geçirdim.baya renkli bir hayal oldu gerçekten:)pullu işlemeli falan..
herkese sevgiler,,,

4 yorum:

  1. bende çok beğendim...
    modelini işlemesini...
    harika görünüyor...
    sevgili anneme göstermem lazım...
    kesin yapar...

    teşekkürler canım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler şirinem :)
      bende fırsatını bulursam yapmak istiyorum bir kaç tane farklı renklerde :)

      Sil
  2. Zamanında çeyizime yapıp koymuştu anacığım bunlarda çlok güzel güle güle kullan :::)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler, beğenmenize sevindim :)

      Sil