Merak ettiklerinizi Arayın :)

22 Ocak 2013 Salı

Kurdele Nakışı Ve Pul İşlemeli Havlu Modeli

Bu havlu örneğini nişanlılık döneminde bir arkadaşıma yapmıştım.
Krem renkli havlu üzerine; hem kurdele nakışı hemde boncuk  ve pul işlemeli bir örnek uyguladım.Kendi deseni üzerinde zaten hazır olduğu için desen  çizimiyle ayreten uğraşmadım.

Havludaki Kelebek deseni çok hoşuma gitmişti havluyu alırken.Çiçekleri kurdeleden yapcağım için kelebek  daha parlak ve gösterişili olsun diye  sarı renkte boncuk ve pul kullandım.Kelebeğin gövde kısmınada pembenin farklı bir tonunda boncuk işledim.Elimde kalan renkleri değerlendirdim.
 İşte ortaya bu şirin kelebek çıktı :))
 Çiçek kısmınada  pembe tonlarında kurdele işledim.Ve orta kısmınıda sarı pullarla renklendirdim. En son havluda  desenin olduğu bölümün alt ve üst kısmına pembe boncuktan şerit geçtim. Böylelikle havluda ki kurdele işi  bitmiş oldu:))

8 yorum:

  1. çok güzel olmuşlar ...
    ellerine sağlık tatlım........

    YanıtlaSil
  2. ayy bir dönem bende kardeşimin çeyizine yapmıştım.zor ama zevkli.sizinkilerde harika.ellerinize saglık.banada beklerim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim:)
      evet işlemesi biraz zaman alıyor ama çok zevkli.
      özellikle, farklı desenler üzerinde çalışınca çok hoş modeller çıkıyor ortaya :)

      Sil
  3. Çok güzel gözüküyorlar bende yapmak istiyorummmm :(
    Ellerinize sağlık inşallahhh
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşşekür ederim :)
      sizde yapın ve paylaşın ,bizde görmüş olalaım farklı desenleri :)

      Sil
  4. Bayıldım havlulara ellerinize sağlık

    YanıtlaSil