Merak ettiklerinizi Arayın :)

26 Nisan 2013 Cuma

Fuşya -Saks Mavisi Kombinim

Pembenin her tonuna bayılırım; ama fuşya rengi  de çok asil ve hoş bir renk :)özel günler de çok tercih edilen bir ton fuşya rengi..
Ben ise günlük rahat bir kombinde tercih ettim ..
Renklerin insanlar üzerindeki etkisine her zaman inanmışımdır :)
Pastel tonlar ve pembe,turkuaz gibi canlı renkler insana enerji veren  renkler :)
Sadece kıyafet değil  doğaya ait  bu tonlarda bir şey gördüğüm zaman da  dayanamayıp fotoğrafını çekiyorum hemen :)
Fuşya rengine en yakıştırdığım tonlar  ise;lacivert,krem,siyah ve saks mavisi :)
Kombinimde de bu renklerin birleşiminden oluşuyor..
Özellikle özel bir günde tercih edilecekse eğer; fuşya ve siyahı birbirine çok yakıştırıyorum..
Çanta olarak önden askılı krem-kahve  tonlarında bir  rahat bir çanta tercih ettim.Şalımda sarı olduğu için uyumlu oldular :)
Kendinize iyi bakın görüşmek üzereeee :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder