Merak ettiklerinizi Arayın :)

6 Ekim 2013 Pazar

EKRU GÖMLEĞİMLE ŞIK BİR KOMBİN

Armine'den çok beğenerek aldığım ekru rengi gömleğim ve somon rengi eteğimin uyumuu...
Şuan sadece bu eteğimi giyebildiğim için, tüm gömleklerimi somon rengi eteğimle kombin ediyorum :)
 somon  rengi bir şal almıştım baya önce,bu eteğimle kullanırım diye ama ,ikisinin  renk tonu çok farklı olduğu için kullanamamıştım şalımı...
Bu şalımı da şans eseri, beğenerek almıştım ve eteğimle yan yana koyduğumda gayet uyumlu olduklarını farkettim :)
Ve tabiii seri kullanıma geçtimm :)

Bu eteğimin modelinin, siyah rengini dikmek üzereyimm :)
Oda biterse üzerime olan başka bir eteğim daha olacak :) ve diğer gömleklerimle daha rahat kombin edebileceğim ..
Zayıfladımm hiçbir eteğim olmuyorrr.Bir an önce kilo almam lazımmm :)

 ''yemek için yaşayanlar'' ve '' yaşamak için yiyenler''  :)
İşte ben ,yaşamak için yiyenler kategorisindeyimmm  :)
Bazen sabahtan evden çıkıp akşam eve döndüğümde, gün boyunca bir şeyler yemediğimi yemek tencerelerini görünce farkediyorumm :)
 arkadaşlarla dışarı çıktığımızda bana '' seninle de yemek yenmiyor, insanın iştahını kapatıyorsun'' diyorlar  :))
Çünkü kendileri maşallah bir iştahlılar,bir iştahlılar sormayın gitsin :)
ileride bir gün, bende öyle iştahlı olur muyum acaba?

Olurda  iştahım çok açılırsa, blogumda püskevittt çekilişi yapıcammm :))
belki hep beraber kutlarız çay ve püskevitt eşliğinde  :)
☻☻☻

5 yorum:

  1. Çok güzel görünüyor, eteğin daha ayrıntılı resmi var mı çok merak ettim :)

    YanıtlaSil
  2. Etek yarım kloş bir etek :-)
    Fotoğrafda oturduğum için farklì durmuş olabilir.
    Blogumda "uzun bir aradan sonra eşarp taktım" başlıklı bir post var etegin orada boydan fotografı var :-)

    YanıtlaSil
  3. bayıldım kombinine helede eteğin rengine vede belindeki duruşuna
    aşık oldumda diyebilirim
    nebileyim çok sevdim yaa
    güle güle giy

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım :)
      daha güzelleri senin olsun inşallah.Bende eteğin renginden dolayı çok memnunum.tüm renk kıyafetlerle kombin edilmesi açısından, çok kullanışlı oluyor somon rengi...

      Sil
  4. kıskandığımı yazmayı unuttum:))

    YanıtlaSil