Merak ettiklerinizi Arayın :)

13 Ekim 2013 Pazar

KENDİME KÜREBİYE YAPTIMM :)

Temizlik yap,temizlik yap nereye kadar ?  birazda mideye çalışalım diyerekten  kendime '' kürebiye'' yapmaya karar verdim akşam :)
Temizlik yaparken belli bir saatten sonra vücut foksiyonlarınız tepki vermeye başlıyor '' açımmmm'' diye.
 baktım tepkilerim değişti, uçan bir sinek görsem tutup kanatlarını silicem camsil ile o kadar acayipim   :)
Sonra kaç saatten beri aç olduğumu farkettim .Yoksa benim gibi hayvan sever biri, tutupta bir sineğin kanadını camsil ile temizler mi hiç ?
:)
Atıştırmalık bir şeyler bakındım bu hazır ''kürebiyeleri'' gördümmm :)
Tabağıma koyup meyve suyu ile tükettim kurabiyeleri ama yok hala acayipim :)
Böyle kurabiye mi olur ?
Mesele ''sinek'' falan değilmiş.Mesele ''kuru kürebiyelermiş'' meğer :)
 Banane dedim''  kendim kürebiye yapıcam ben '' :)
 hazırladım kurabiye malzemelerini...
(Yalnız şu pudra şekerine elleyememe  olayımız olmazsa, ne kürebiyeler yapıcam da işte pudra şekerine elleyince bi haller oluyor bana :)
Dokunamıyorummm pudra şekerine :)
 yarım saatte hazırlayıp fırına attım kurabiyelerimi...
Hem benim kurabiyelerim daha güzel oldu ki :)
kürebiye dediğin böyle olur işte :)
hem tombul hem lezzetli :)
:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder