Merak ettiklerinizi Arayın :)

27 Kasım 2012 Salı

Yeniden Buralardayımm :)

Herkese selamlar,
Diğer blogumda, paylaşım yapamadığım ve fotoğraf yükleyemediğim için blog hayatıma artık buradan devam edicem :)

Ve tabi ki çok severek takip ettiğim ,blog arkadaşlarımdan uzaklaşmak istemedim..
Onların güzel yüreklerini,samimi duygularını,güzel paylaşımlarını takip etmeden olmazdı tabi ki...
Blogumda biraz değişikliklerde oldu..
Diğer blogumdaki postlarımdan  bazılarını burada tekrar paylaşıcam.(el emeği paylaşımları) çünkü hem fikir olması açısından hemde okadar emek verip paylaştım tekrar blogumu süslemelerini isterim o postların...

Umarım sorun çıkmadan blogumda paylaşımlarıma tam gaz devam ederim.
Sizde buralarda olursanız  sevinirim....
herkesi kocaman kucaklıyorum :)
Sevgiler,

2 yorum:

  1. hoşgeldin tatlım...
    yeni blogun çok şeker olmuş...
    hayırlı olsun..
    çok öptüm...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım..
      bende çok öpüyorum...

      Sil