Merak ettiklerinizi Arayın :)

11 Kasım 2013 Pazartesi

PINAR ŞEMS DANTELLİ ABİYE

Nasip olursa,Aralık ayının başında düğünümüz olacak inşallah.
 Sevgili abimizin düğün merasiminde giymek için, şık aynı zamanda çokta abartıya kaçmayacak, abiye elbise modeli arayışı içerisindeydim uzun zamandır :)
Arayıp göz gezdirmediğim bir mağza ve  tasarım kalmadı herhalde :)
Az bir süre kaldı düğüne,bir aksilik olmaması için her şeyi önceden halletmem lazım.Bir çok abiye modeli inceledim ama, bana hitap eden pek bir şeyler bulamadım açıkçası...
(çok abartı olmasın,kabarık olmasın,yok allı pullu olmasın,yok rengi şöyle olsun) derken bir umut İzmir'de ki mağazalarada göz gezdirelim dedik ablamlarla.
Pınar Şems'in Dantelli Pudra Abiye modelini daha önce online sitesinde görmüş ve çok beğenmiştim.
Ama üzerime giyip modeli yakından görmediğim için, biraz kararsız kalmıştım.
Çankaya'daki mağazalarına gittik, abiye elbiseyi yakından görüp denemek için.
Fotoğraflar telefonla çekildiği için elbisenin hem rengi hemde duruşu tam belli olmamış burada ama çok beğendim bu modeli.
Kumaşının da çok hoş bir duruşu var ayrıca.
Bu fotoğrafta giydiğim elbisenin rengi turuncu  ama benim almak istediğim renk pudra rengiydi.
Pudra rengi mağazada kalmadığı için,fikir olsun diye bu rengini denedim.Üzerimdeki 38 beden.
Kararsız bir insan değilimdir.Bir şeyi alacaksam hem renk, hemde modele önceden karar verip o şekilde evden çıkıyorum.Pudraysa aklımdaki renk, imkanı yok diğer renkleri alamıyorum.Kendi içimde ''pudra,pudra,pudraaaaaa'' seslerini duyuyorum sonra :)

Buda aynı modelin yeşil rengi :)
Buradaki fotoğrafta, modelin boydan duruşu daha çok belli oluyor.Aslında rengi parlak ve çok hoş ama telefondan çekildiği için tam belli olmamış.Birde platform topuk ayakkabıyla giyildiğinde elbisenin boyu tam olacak sanırım :)
Fotoğrafta biraz yerlerde çünkü :)
Şayet pudra rengini almayı düşünmeseydim, yeşil rengini alırdım.bu rengi de hoşuma gitti :)
Online sitelerinden pudra rengini sipariş verdim.Bir kaç gün sonra elimde olur.Çanta ve şalı da elbise geldikten sonra almayı düşünüyorum.
:)

sevgiyle kalın :)

15 yorum:

  1. abartıdan uzak şık bir elbise güle güle giy canım

    YanıtlaSil
  2. Canım benim şimdi gezerken senin giydiğin bu elbiseye denk geldim de 455 tl diyo. Bu parayı verdin mi? Yoksa indirim kampanyalı falan mı aldın?

    YanıtlaSil
  3. Evet canım bu fiyata aldım.İndirim yok şuan malesef.Düğüne az bir süre kaldı daha sonra beden sıkıntısı yaşamamak için şimdi aldım.Elbise kanpanyaya girer mi bilmiyorum.

    YanıtlaSil
  4. Güzel bir elbise.eminim pudra rengi daha güzel olacaktır.güle güle giy canım.

    YanıtlaSil
  5. Çok yakışmış, güzel bir elbise. Ama bana pahalı geliyor hele dikince hayatta kıyıp alamıyorum. Güle güle giy doğru düşünmüşsün.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :-)
      Açıkçası kapsamlı bir dikiş bilgim olsa kumaşı alıp dikerdim bir elbise.Etek ve gömlek dikiyorum ama elbise hiç denemedim daha .
      Bir ara denemek lazım aslında :-)

      Sil
  6. emiNim pudra reNgide çok güzeLdir ama beN yeşiLe bayıLdım caNım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet yeşil rengini bende beğendim ama, gönlüm pudra renginden yana :-)

      Sil
  7. ben bu elbisenin yeşilini aldım nışanım için sonradan biraz gönülsüz oldum ama kırmızısını alsamıydım diye, nışan evde olucak die fazla abartıya kaçmak istemedim sizce napim :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nişan evde olacaksa kesinlikle çok uygun bir elbise.Elbisenin abartıdan uzak bir şıklığı var.Size yakışacak rengin hangisi olacağını siz daha iyi bilirsiniz.Ben esmer tenli olduğum için kiremit rengini tercih etmedim,pudra renginde olan abiyeyi aldım.Şayet pudra rengi olmasaydı yeşili tercih ederdim.Çevremdeki insanlarda kiremit rengindense,yeşil renkli olanını çok beğendi.Bu arada fotoğraflardaki rengine bakmayın siz telefonla çekildiği için çok belli olmuyor.Yeşil rengi çok asil duruyor bence,içiniz rahat olsun :) Platform ayakkabı ve uygun bir şalla çok hoş duracaktır ...

      Sil
  8. çok teşekkür ederim çok sağolun gerçekten içimi rahatlattınız :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sizde sağolun :)
      güzel günlerde kullanın inşallah...

      Sil