Merak ettiklerinizi Arayın :)

3 Şubat 2013 Pazar

Saks Mavisi Ve Hardal Sarısı Kombinim

Hafta sonunu fırsat bilip ,çıkıp bir temiz  hava alalım dedik :)
Çıkmadan önce rahat bir kombin...
Hardal sarısı hırkam ve saks mavisi maxi eteğim :))
Eşarp nadirdir taktığım:) Takınca da bu eşarbımı takıyorum :)
Hava biraz serin olsada iyi geldi deniz havası:)
Mamalarımızı yiyip çıktık bir tur atmaya :)
Dışarıda acıktığım da en çok tercih ettiğim yiyecektir pizza:)
Kim hayır derki pizzaya:)
Ve en sevdiğim tatlı tulumba tatlısı :)
Tabi taze olması şartıyla...
Çiçeklere bayılan ben  ve  mis gibi çiçekler :)
Buradan geçince hepsinden birer tane almamak için zor tutuyorum kendimi ..
Çiçek manyağı olucam sonunda :)



Ve karşıyakadayız ..
Sokak sanatçılarınıda fotoğraflamasaydık olmazdı  tabi:)

Herkese mutlu hafta sonları ,
sevgiyle kalın :)

6 yorum:

  1. kombinin çok renkli...
    çok güzel...
    severim bu tarzı...
    afiyetler olsun mamal

    YanıtlaSil
  2. afiyetler olsun mamalar mideye indi desene :))
    çiçekler çok güzel görünüyor...
    beni benden aldılar.......

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sorma yah ,çiçek manyağı oldup çıktım yah :)
      artık almamak için kendimi zor tutuyorum:)
      almayınca da gidip çiçekleri izliyorum önünden geçince :)
      millet kafayı sıyırdığımı düşünmese iyidir :)

      Sil
  3. kombin şık.saks mavisine bayılırım.benimde ilk tercihim pizza kesinlikle:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler :)
      katılıyorum, pizzaya hayır diyemem bende :)
      çok severim...

      Sil