Merak ettiklerinizi Arayın :)

20 Şubat 2013 Çarşamba

Yeşil Mantom Ve Bej Rengi Çantam :)

Yağmurlu bir İzmir akşamından herkese selamlar,
Yeşilin her tonunu çok sevdiğimi daha öncede söylemişmiydimmm :)
tüm renkleri severim ama yeşilin asaleti farklıdır :)
Bu kabanımı çok beğenerek aldım..
O kadar çok fotoğraf çekmişim ki  ayıkla ayıkla en sonunda bunları ekleyebildim :)
Çok asil bir duruşu var :)
yeşilin yanına en çok yakıştırdığım renk bej rengi :)
Pastel tonlarla da çok hoş oluyor..
(pembe,mavi ,altın sarısı,kahve .... )
gerçi eskisi gibi değil artık zıt renkler de  çok kullanılıyor..
birbirine  çok yakışa biliyor doğru kombin edildiğinde bu renkler ..
Kol uçlarında bulunan düğme detayı ve kemerin rengini de çok beğendim  :)
Bu arada çantam  yeni cicierimden :)
Bej rengi bir çantaya ihtiyacım vardı..
uzun arayışlarımın sonunda , karar kıldığım çanta bu model oldu :)
yeni kombin ve paylaşımlar için tekrardan görüşmek dileğiyle...
huzurla ,mutlulukla  ve sevgiyle kalın dostlar...

7 yorum:

  1. güle güle iyi günlerde giy .kabanın modelini çok beğendim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim daha güzelleri sizin olsun :)

      Sil
  2. ama gerçekten çok şıklar....
    çok çok beğendim :)
    severek kullan tatlım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler şirinemm :)
      bende alırken çok beğendim :)

      Sil
  3. gül güle kullanın çok şık kombinde pek hoş olmuş

    YanıtlaSil
  4. Yanıtlar
    1. teşekkürler canım :) daha güzelleri senin olsun..

      Sil