Merak ettiklerinizi Arayın :)

8 Mart 2013 Cuma

Babamın Doğum Günü :)

Babam,  pek ilgilenmez öyle doğum günleri, özel günlerle  falan....
Daha doğrusu hayatı boyunca kendini işlerine adadığı için,pek özel günleri hatırlayıp kutlama taraftarı değildir :)
geçenlerde işten eve gelir gelmez,''yarın benim doğum günümmüş,pasta getireyim de kutlayalım'' demez mi?
:))
Artık içine ne doğduysa babamın..Onca seneden sonra...
Allah'dan 2 paket getirdi pasta..
Yılların hıncını çıkartırcasına 20 paket falan da getirebilirdi :)
paketleri görünce biraz rahatladık yani..
babamın en sevdiği renk ''beyazdır'' :)
sağolsun bunu pasta seçiminde de gösterdi  babacım.. :)
pastanın rengini görür görmez bana  bi inme geldi tabi :)
ben içimden söyleniyorum tabi''bu nasıl bir pasta? pasta dediğin çikolatalı,kakaolu olur'' :)
Allah'dan diğer paketteki pastayı görünce biraz rahatladım :)
oda beyaz ama en azından üzerinde sosu var :) 
renk katmışlardı  biraz :))
hehehe..
:) sevgiyle kalın..

3 yorum:

  1. babanızın doğum günü kutlu olsun.nice senelere inşallah.hayırlı cumalar

    YanıtlaSil
  2. allah hayırlı sağlıklı uzun ömür nasip etsin babanıza..sevgiler..

    YanıtlaSil