Merak ettiklerinizi Arayın :)

6 Kasım 2013 Çarşamba

GÜNEŞİ GÖRDÜM :)

Veeee  günler sonra güneşi gördüm...
 :D
Evde dört duvar arasında,kendimle kavga halindeyken,baktım yol alma vakti gelmiş; deniz beni ben denizi özlemişimm..
Hatta vapur beni,ben vapuru özlemişimm :)
İnsan bir alıştı mı şu doğaya,denize,vapur yolculuğuna  dayanamıyor görmeyince...
İllaki şu ''maviyi'' görecek o gözler :)
Önce İzmir fuarındaki Nikah salonuna uğradık..
bir arkadaşımızın nikah merasimi vardı,nikahlar kıyılıp gelinimizi uğurladıktan sonra biraz gezindik fuarda....
O kadar güzel bir hava var ki İzmir'de, sanki yazdan kalma günleri yaşıyoruzz :)
Böyle diyorum,diyorum birden kara kış gelirse şaşırmam yani :)
genelde öyle oluyor çünkü...
Fuar alanından kareler...
şu ağacın görüntüsüne bayıldımmm bu arada :)

Fuar alanından çıkıp Çankaya'ya uğradık..
Bir kaç işimiz vardı halletmemiz gereken...
İşlerimizi bitirdikten sonra karnımız acıktı ve  güzel bir yemeği hak ettik ...
:)
Dışarıya çıktığımda yemekten en zevk aldığım yiyecek ''pizzadır'' :)
bol ketçap ve mayonezli bir pizzaya hayır diyemem :)
sevgiler...

6 yorum:

  1. Fuar alanındaki resimler gerçekten çok güzel.çimlere otur saatlerce o ağacı izle.huzur verici:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar

    1. Genelde bu tarz yerlere gittiğimde içimden her defasında " keşke termosta çay getirseydim " diyorum :-)
      Çay aşkı başkadır :-)

      Sil
  2. FUAR ALANININ BEMİM İÇİN AYRI BİR YERİ VAR. SAYENDE Bİ GİTTİM GELDİM O GÜNLERE İYİ GEZMELER

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fuar alanıyla ilgili benimde çok anım vardır :-)
      Teşekkür ederim canım :-)

      Sil
  3. Aman Allah ım bu nasıl br kalori yükü..))Canım çekmedi değil ama afiyet olsun..Ben de beklerim bloguma

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok iştahlı biri değilim ama dışarı çıkınca pizzaya hayır diyemiyorumm :-)
      Blogunuza geliyorum hemen :-)

      Sil