Merak ettiklerinizi Arayın :)

17 Eylül 2013 Salı

BOSTANLI DENİZPARK'TA KAHVALTI KEYFİMİZ :)

Hafta sonu kızlarla kahvaltı yapmak için ,her zaman ki mekanımız Bostanlı Denizpark'a gittik .
Pazar günü olması münasebetiyle, tüm masalar tıklım, tıklımdı.
Bizimde, tam deniz kenarına yakın masalarda gözümüz olduğu için bir kaç dakika masalardan birinin boşalmasını bekledik.
Hepimiz acıkmış bir halde, masalardan hangisi önce boşalacak acaba ? diyip küçük emrah moduna girmişken , tam da gözümüzün olduğu masa boşaldı :)
Meğerse, boşalan masayı bekleyen bir çift daha varmış.Bizden önce gittiler,ama tabi biz 3 dakika daha fazla beklediğimiz için zafer bizim oldu :)
Şaka bi yana zaten denizi görme bahanesiyle geliyoruz buraya.Gelmişken de masamızı riske edemezdik :)
Oturduk hemen masamıza :)
serpme kahvaltımız ve buranın meşhur kendi adıyla anılan '' Denizpark böreği''...
Şayet, yolunuz buralara düşerse kesinlikle çay eşliğinde ve deniz manzarasına karşı bu böreği tadın derimm :) Lezzeti mükemmel ...
Deniz manzarası eşliğinde ,kahvaltı etmenin tadı bir başka  :)
Bostanlının en güzel manzarası burası :)
Sadece bu mükemmel manzaraları görmek için bile gelmek sebep olarak yeter..
Bu arada İzmir'de alkolsüz mekan bulmak çok zor olduğu için, burası bizim için büyük bir nimet diyebilirim :)
Özellikle, ailece gelmek için ideal bir ortam.
O yüzden neredeyse, her hafta burada buluşuyoruz kızlarla :)
arkadaşlardan gelen erken doğum  günü pastası, benim için de süpriz oldu ...
Kahvaltıdan sonra oturmuş çaylarımızı yudumlarken, garson elinde bu pastayla yanımızdaki  masaya geldi.
Ben kızlara ''aaa kızlar bakın birinin doğum günü heralde,diyerek kızları garsonun pastayı götürdüğü masaya yönlendirirken meğerse garson benim doğum günü pastamı yanlış masaya götürüyormuş :)
Bileydim engel olmazmıydımmm :)
''Ne yapıyonnn garson beyy''  demezmiydim :)
Sonra garson hatasını telafi edip pastamı getirdi ama, sözde pastaya üfleme anımı ve sonrasını telefonundan videoya çektiğini zanneden ablama, ben ve arkadaşlar mutluluk pozları verip,günün anlam ve önemine dair görüşlerimizi paylaştıktan sonra hadi videoyu izleyelim diye bakındık ortada ''video'' denen şey yok :)
sağ olsun ablam videoyu çekerken tuşa basmamış.Oysa bizde bizi çekiyor diye tipten, tipe girmiştik :)
o an tam bir  komediydi resmen :)
İnsanların şaşkın bakışları arasında, hiç bozuntuya vermemek için oturup alakasız videoları izledik :) 
Bileydim poz verirmiydimm :)
Halkın önünde duygu ve düşüncelerimi dökermiydimm :)
Şehrin gürültüsünden ,patırtısından uzak huzurlu bir ortam burası.
Özellikle benim gibi doğa aşığı için , tamda yürüyüş yapılacak bir yer.
Ferah ortamları seviyorum :)
Denizin mavisi, nasılda  huzur veriyor insana :)
 Bu şirin sandallara bayıldımmm :)
Sandalla gezip, balık tutan insanlara özenmedim de değil yani :)
Balıkçı tekneleride vardı hemen yakınımızda...
 Bostanlıda vapur iskelesinin hemen yanında Denizpark.
kahvaltı sonrası, kızlarla deniz havası alıp, yürüyüş yapmak için  dışarıya çıktık.
Denizpark'ın arkası burası...Çocuklar için oyun parkı da bulunuyor ayrıca.
Bir yandan yürüyüş yaparken,diğer yandan fotoğraf çekmeyi de ihmal etmedim tabii ..
Sonbaharda daha bir güzel oluyor buralar..
Bende dururmuyum,O anları ölümsüzleştirdim tabi :))



sevgiyle kalınnn...

7 yorum:

  1. resimlere bakdıkça içim açıldı o kahvaltı masası pasta dilimi deniz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimde ruhum açıldı bu manzaraları seyrederken :-)
      İnsana farklı bir huzur veriyor denizin mavisi :-)

      Sil
  2. AFiyet olsun tatlım
    kahvaltı fiyatı nedir ve açıkbüfemi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım.Açık büfe değil.
      Serpme kahvaltı,kişi başı 20 TL idi sanırım.( denizpark böreği,kavurmalı omlet,kızartma bunlar ayrı isterseniz geliyor, kahvaltıya dahil değil. )
      Ama fiyatı tam olarak hatırlamıyorum canım.kahvaltının yanında başka şeylerde aldığımız için şuan tam hatırlayamadım fiyatı..

      Sil
  3. RUH DİNLENDİRİCİ...
    BLOGUNU YENİ GEZİYORUM YENİ KEŞFETTİM BEN DE YENİYİM BURALARDA BANA DA BEKLERİM :)
    http://fikrimgeldii.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldiniz ozaman :-)
      Geliyorum hemen blogunuza.

      Sil
  4. Böyle bir manzara da aç kalsak da olur yani:)
    Afiyet olsun

    YanıtlaSil