Merak ettiklerinizi Arayın :)

19 Eylül 2013 Perşembe

KENDİME YENİ CİCİLER ALDIM :)

Açık renk gömleklerle başım dertte :)
Sanki gelecekte bu renkler tarihten silinecekmiş  gibi,kendime açık renk gömlek stokluyorum habire.
Yerini fuşyalar,saks maviler,mürdümler,su yeşilleri ,neftiler,morlar aldı bu renklerin.
Sırf gelecek nesillere; ''  bizim zamanımızda böyle renkler vardı '' demek adına bende stok yapıyorum bu tonları :)
Annemde gelecek nesillere '' zamanında 300 tane açık ton gömleği olduğu halde,dolabına yeni açık renk gömlek stoklayan bir kızım vardı '' diyip beni tarihten silmemesi adına, çok göstermiyorum anneciğime aldığım gömlekleri :)
Giydiğimde fark edeceğini de sanmıyorumm,o kadar ki alıştı kadıncağız benim açık renk gömleklerime  :)
Ekru rengine oldum olası bayılırımm :)
Her renkle kombin edilebilme şansıda olduğu için ,avantajlı oluyor bu tonlar..
Altına istediğin renk etekle kombin edebiliyorsunuz.Siyahıydı,petrol mavisiydi,somonuydu yakışıyor ekru rengine..
Sonbaharda,  eşarplara yavaş, yavaş dönüş yapan ben ve en son aldığım leopar desenli eşarbım :)
 uzun zamandır rahat ,spor  bir ayakkabı almak istiyordum.Sonunda  LC Waikiki'de gördüğüm mavi tonunda bu ayakkabıları aldımm :)
sevgiyle kalınn :)

13 yorum:

  1. çok güzeller güle güle giy canımm..ayakkabıların aynısından bende de var :) bu arada banada beklerimm...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım .
      Daha güzelleri sizin olsun inşallah.ayakkabılar çok rahat iyiki almışım dedim yani :-)

      Bloguna geliyorum hemencik :-)

      Sil
  2. bayildim ekru gömleğine gule gule kullan canım:) Bana da beklerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım.
      Bloguna misafirliğe geliyorum şimdi :-)

      Sil
  3. gömleğin çok şeker güle güle giy :)
    http://derytuna.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. Eşarba ayrı bayıldım zaten, güle güle kullan :))

    YanıtlaSil
  5. hepsi çok güzel güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
  6. gömlek bir harika güle güle kullanmanızı dilerim bloğumada beklerim sevgiler :)

    YanıtlaSil
  7. bayıldım gömleğine çok hoş
    eşarbında aynı şekilde güzel günlerde giy inşallah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canım benim ,daha güzelleri senin olsun :)

      Sil