Merak ettiklerinizi Arayın :)

26 Ocak 2013 Cumartesi

Hediye Kazağım Ve Okuduğum Kitap '' Bir Işık Görüyorum''


Havalar sıcak diye diye nazar değdirdim havaya :)
Bir anda soğudu hava.Şuanda  şakır şakır yağmur yağıyor :)
Çok seviyorum cama vuran yağmur sesini,insanı başka alemlere götürebiliyor bazen bu ses...
Romantiğe bağladım  yanlız :) 
biraz daha dinlersem yağmur sesini '' İzmir'de Yağmur'' adlı bir şiir yazcam yani okadar doluyum :)

Bu görmüş olduğunuz kazağı canım ablam hediye almış bana ..
Çok beğendim kazağımı,hem renginden dolayı hemde omuzunda ki  düğme detayları çok hoşuma gitti :)
 Okuma aşığı olan ben :)
Ve okuduğum kitap ''Bir Işık Görüyorum ''..
Yazarı ,yazılarını hiç sıkılmadan okuduğum ''Hekimoğlu İsmail''.
her eseri harika gerçekten,kendisi de çok değerli bir yazar..
Genel olarak İmani esasların üzerinde durduğu eserde '' Allah'ın lutfu ile anladım ki Sevgilim İslamiyettir'' diyecek kadar islamiyete gönülden bağlı..
 Dili çok hafif,tavsiye edilecek kitaplardan biri...

Kışın vazgeçilmezlerinden  kestane..
sevmeyen varmıdır bilmiyorum ama,hem kokusu hemde görüntüsüyle insanı kendine çekiyor :)
Sağlık açısından da bir çok faydası var kestanenin..

Ve konyadan gelen ''konya sarması ''
Çıtır çıtır  farklı bir lezzeti var.
kutusuda çok şıktı bu arada..
Konya ya gidenlerin fazladan yanlarında getirmelerinde fayda var :)
Her zaman bulamıyosunuz çünkü..
Bu iskelet ne ? diye soracak olursanız:) 
Okuduğum dergide sayfayı açınca, aniden ürküp bir an kendi iskeletimi tahayyül ettiğim  bir kare :)
Aslında adam yan sayfada , insan iskeleti  de diğer sayfada.Adamın olduğu sayfayı biraz kaldırınca sanki 3 boyutlu bir fotoğraf oldu :)
Sanki iskelet sergisini gezen bir adam fotoğrafı gibi oldu :)
tövbe yah :)
Neyse efendim iskeleti kendi haline bırakıp,ben kaçıyorumm :))

2 yorum:

  1. canım seni mimledim yapmak istersen buyur gel
    buarada kazağın çok güzel güle güle kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ediyorum canım:)
      daha güzelleri senin olsun..

      Sil