Merak ettiklerinizi Arayın :)

21 Ocak 2013 Pazartesi

TURKUAZ ŞALIM VE BEBE YAKA BLUZUM

Herkese selamlar ,
Diğer blogumu kapattıkdan sonra ,bu bloguma alışıp yeniden başlamak zor oldu tabi .Ama nihayetinde alıştım tabi :)
Hazır alışmışken blogdaki ilk kombin paylaşımını yapayım bari :)
Yaz kış demeden kıyafetlerimde sıklıkla  kullandığım bir renkdir kemik rengi :)
Ne tam olarak beyaz, nede krem rengi ikisinin ortası bir renk :)
bu rengi herkese yakıştırıyorum ve kombinlerkende çok rahat diğer renklerle kombin edebiliyorsunuz :)
Bluzumun üzerinde inci detaylı yaka ayrıntısını çok beğendim.Bu sene özellikle çok revaçta  yakalar  ve omuz üzeri  metal pul ve taş işlemeler ..
Kıyafetlere ayrı bir şıklık katıyor haliyle :)
evet buda inci işlemeli şirin yakamız :)
sözde uzun zamandır yaka işlemesi yapıcaktım ama bir türlü elim gitmedi :)
tembelliğim üzerimde bu sıralar :)
şal olarak da turkuaz  rengini tercih ettim ..
seviyorum ben bu rengi :) en sevdiğim renklerden biri...
sevgiyle kalın dostlar...

9 yorum:

  1. Yakan ve bluzun çok güzel güle güle güzel günlerde kullan.

    YanıtlaSil
  2. Ooo kombiin çok hooş :)

    http://ebru504.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim beğenmenize sevindim :)

      Sil
  3. ay renge bak ya çok tatlı..bende yeni elbisemi bu tonun daha açığı bi kumaşla dikmeyi düşünüyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet bu renk çok hoş.
      elbisede de çok hoş durcağından eminim :) diktikten sonra paylaşırsan bizde fikir sahibi oluruz canım..
      sevgiler :)

      Sil
  4. oooy oooooy bu kombini çok beğendim....
    güle güle giy canım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim şirinem beğenmene sevindim :)
      kocaman öpüyorum seni..

      Sil
  5. şalın rengi çok güzel güle güle kullan :)

    YanıtlaSil