Merak ettiklerinizi Arayın :)

21 Ağustos 2013 Çarşamba

URFA-ANTEP TURUMUZ (4)

Evettt gelip görmeyi çok istediğim bu güzel topraklardayımm ve bol bol fotoğraf çektim demiştim  :)
O kadar mükemmel bir şehir ki Şanlıurfa ,gez,gez bitiremedik .
çek,çekte bitiremedik yah orası da ayrı  mevzu:)
Yine bol fotoğraflı bir post şimdiden uyarayım :)
Ama fotoğrafları gördükten sonra bana hak vericeksiniz .Fotoğraf çekmeyi seviyorum diye o kadar çok fotoğraf çekmişim ki ayır, ayır en son blog için bunları paylaşmaya karar verdim :)
Ve yarında bu postun son bölümünü paylaşıcam gibi geliyorrr :)
Kurtuluyorsunuz benden :)

Biliyorsunuz Urfa, hz.Eyyüp (a.s) 'ın hicretle şereflendirdiği bir şehir...
Burası da Hz. Eyyüp Peygamber Makamı...
 Farklı bir atmosferi var ve buraya girdiği gibi farklı düşüncelere dalıp gidiyor insan...
Çile Mağarası...
Diğer adıyla sabır makamı olarak da anılıyor..
Bir peygamberin sabır ve tevekkülün zirvesine çıkışının hikayesi.
H.z Eyüp Peygamberin kıssasını herkes biliyordur,tekrardan paylaşmaya gerek yok sanırım :)
Bu da camiin hemen önünde bulunan yarı devrilmiş bir çam ağacı..
Görüntü olarak çok enteresan duruyor değil mi ?
:)
Hz. Eyyüp Peygamber Camii
Camiin değişik açılardan fotoğrafı ...Ağaçların arasında nasılda asil duruyor.
Sabır Makamını yakından  görüyorsunuz...
Burada da kalabalık yoğun olduğu için, guruplar halinde içeri giriliyor...
Buraya gelenler,Eyüp Peygamberin çile çektiği mağarayı  ziyaret edip namaz kılıyorlar..
Çile çekmeye devam ederken Allah'a da ibadetten geri durmuyor  Eyüp Peygamber (a.s) burada...
Sabır Makamının önünde yazılı bulunana ayet...
'' Gerçekten biz onu sabırlı bulduk.O ne kuldu.Gerçekten o hakka yönelendi. ''(Sad süresi 44)

Camiin bahçesinden bir fotoğraf karesi...
Eyüp Peygamber (a.s)'ın 7 sene hastalık çektiği yer..Buraya gelen insanlar, adak adayıp,hayır dağıtıyorlar...
 Şifalı kuyu...
Hz.Eyüp (a.s)'ın imtihan olduğu hastalıktan kurtulmasına sebep olan şifalı suyun bulunduğu kuyunun başındayız...
 Kuyunun başında yoğun bir kalabalıkla karşılaşıyoruz :)
Dua edenler,Allah'tan şifa isteyenler,duygularına hakim olamayanlar,kuyunun başında fotoğraf çektirenler...
Şifalı olarak bilinen su ve çeşmeler...
İnsanlar burada yanlarında getirdikleri şişelere su doldurup götürüyorlar yanlarında.

Eyyüb Peygamber Caminin, değişik açılardan çektiğim fotoğrafları ..
Hepsini  çok sevdim ben :)
Bu fotoğraf kareleriyle sizleri baş,başa bırakıp kaçıyorum ben :)




Ve en sevdiğim fotoğraf karesi :)
 Camiin fotoğrafını çekerken  birden gördüm amcayı :)
Yukarıdaki fotoğraflarda , huşu içerisinde namaz kılan amca yorulunca kendini yere atmış kıyamam :)



sevgilerrr...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder