Merak ettiklerinizi Arayın :)

18 Ağustos 2013 Pazar

URFA-ANTEP TURUMUZ (1)

Heyecanla  beklediğimiz, Urfa-Antep gezimizi  gerçekleştirmek için valizlerimizi hazırlayıp uçağa binmek üzere, gurup arkadaşlarıyla beraber havaalanına gittik :)
Uzun zamandır Peygamberler diyarı Urfa'yı ziyaret etmeyi istiyordum...
Gezip,görmeyi istediğim yerlerden biriydi Urfa...
Sonunda nasip oldu :)

Antep'e indiğimiz gibi kahvaltı yapıp,vakit kaybetmeden gezimize başladık..
Aldım kahvaltı tabağımı ve koca bir bardak çay ;geçtim cam kenarına..
Mis gibi kokan simitle beraber, manzaraya karşı yudumladım çayımı :)
Gönül isterdi ki tüm çaydanlığı manzaraya karşı içip bitireyim ama malum gurupla yapılan bir tur olduğu için, her şey planlı programlıydı :)
Çayı ve demlikleri arkamda bırakıp ,düştük Antep yollarına :)
Çünkü, gezmekle bitiremeyeceğimiz kadar gidilecek ve görülecek yer vardı :)
Bizde bu  yerleri görmek için sabırsızlıkla bekliyorduk..

Öncelikle, Gaziantep'te hayır severliliği ile tanınan,Nakıpoğlu Ailesinin  yaptırmış olduğu eğitim kurumlarını ziyaret ettik...
 Gaziantep'te çok sayıda cami,yurt ve eğitim kurumları yaptırmışlar...
Onlardan birini ziyarete gittik..
Özel Güney Ferhan Nakıpoğlu Internatıonal School ...
Uluslararası eğitim veren bir kurum burası...Birazdan paylaşacağım  fotoğraflardan da anlaşılacağı üzere her şey çok özenilerek ve eksiksiz yapılmış :)
Hayran kalmamak elde değil...
Okulda Türk,İngiliz,Alman ve Avusturalya'lı öğretmenler görev yapıyor...
 Öğrenciler temel eğitimi Türkçe ve İngilizce alıyorlar..
Yüzme Havuzundan tutun,spor odası,kafeterya,kütüphane,çok amaçlı salon,bilgisayar odası,toplantı salonu,bekleme odası gibi bölümler var...
Gerçekten kalite anlayışı yüksek bir  eğitim kurumu...



Minik öğrencilerin yapmış olduğu çalışmalar :))
Ama bunlar çook şirin olmuş :)


Burada da dalmış etrafı seyrediyorumm :)
Okulun hemen karşısında da, Özel Cahit Nakıpoğlu İlköğretim Okulu var  :)
Eğitim şart  efenim :))

O kadar çok fotoğraf çekmişim ki;bölümler halinde  diğer postlar da paylaşıcam inşallah :)
yarın kaldığımız yerden devam etmek üzere...
kendinize cici bakınn :)

2 yorum:

  1. Fırsatım olsa da doğu, güneydoğu ve karadenizin bbütün şehirlerini keşfe çıksam gezsem... Devamını bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle bir fırsatın olursa kesinlikle kaçırma derim :-)
      Okadar mükemmel yerler ki inan insan hayran kalıyor.Ve maneviyatıda kokusundam hissediliyor buralarin hele Urfa'nın..

      Sil