Merak ettiklerinizi Arayın :)

17 Ağustos 2013 Cumartesi

DOĞUM GÜNÜ PASTALARI VE BEN :)

Herkese selamlar ...
Doğum günü partilerini oldum olası sevmişimdir :)
Farklı pastalar ve güzel bir sünnet olan ''hediyeleşmek ''...
Aslında doğum günlerini de beklememek lazım böyle pastalar yemek için..Arada kendinizi şımartın derim...
Baktınız uzun zaman oldu ve ortada ne bir parti ne bir gün var..
Alın kendinize  pasta ve bir demlik çay :))
Gelecek doğum gününüzü kutlayınnn :)
Biraz da kendinize değer verin  canımm :)

 Bu şirin albümde ,çok sevdiğim bir arkadaşımdan bana gelen hadaye :)
Çok orjinal ben çok sevdimm :)
Üzerinde ki ne yaprağı bilmiyorum ama,çok değişik güzel bir kokusu var....
Yanında kalemi de var :))
Artık duygularımı dökebileceğim bir albüm ve kalemim varr :)
sevgiyle kalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder