Merak ettiklerinizi Arayın :)

18 Mart 2014 Salı

GÜNLÜK RAHAT BİR KOMBİN :)

Blogumda bir sorun var demiştim;yüklediğim fotoğrafların renkleri farklı çıkıyor.
Bu sorunu tam anlamıyla aştığım söylenemez, bu post için yükleyeceğim fotoğrafların çoğunu yükleyip önizleme yaptıktan sonra sildim.Çünkü çok bozuk çıktı bazı fotoğraflar.
Bu fotoğraflarda rahmetli olanların arasından çok bozulmadan kalanlar :)
***
Kışın hırkalar çok kullanışlı oluyor günlük kombinlerde özellikle.
Bu hırkamı nereden aldım hatırlamıyorum ama çok severek kullandığım hırkalarımdan biri :)
Özellikle de sarı tonlarını sevdiğim için hoşuma gidiyor.
Bazı insanlar ''sarı'' renkli kıyafetlere uyuz olabiliyor.Buna çevremde de şahit oluyorum ara sıra.
Bende onlara uyuz oluyorum :D
Sanki insanlar onların göz zevklerine göre,sevdikleri renklere göre giyinmek zorundaymış gibi.
Sen sarıyı sevmezsin.öteki moru sevmez,diğeri fuşyayı sevmez....
ama kalkıp siz sarı bir kıyafet giymişken '' ayyyy ben sarı rengi hiç sevmiyorummm.Çok itici geliyor banaaaa '' demenin de bir anlamı yok :)
Renkten ziyade, böyle konuşan ''kişi'' itici oluyor sonra.
Arık ömrümüzün geri kalanını milletin'' göz zevkine'' göre giyinerek geçireceğiz o kadar da ''önemli'' bir nokta,söylemeden geçemeyeceğim :) 
Sarı rengini en çok bu renklerle kombin edilmesi hoşuma gidiyor'' siyah,beyaz,bordo,su yeşili ve kahverengi''
Ama siyahla çok asil duruyor sarı rengi.
Abiyeler de bende sevmiyorum sarı rengin tek başına kullanılmasını.Ama yukarıda saydığım renklerle kombinlendiğinde gayet hoş olduğunu düşünüyorum.
***
Bende siyah pileli eteğimle kombinledim zaten :)
Pileli eteklerin modası geçmiyor ,hem gündelik hem de özel bir günde isteğinize göre kombinleyebiliyorsunuz.
Havalar ısındığında gömlek ve salaş bluzlarla bol bol kombinleyeceğim inşallah.

sevgilerr :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder