Merak ettiklerinizi Arayın :)

19 Ağustos 2013 Pazartesi

URFA-ANTEP TURUMUZ (2)

Urfa-Antep gezimize kaldığımız yerden devam ediyoruzz :)
Bu güzel cami de Cahit Nakıpoğlu Camii...
Mimarisiyle, heybetiyle insanı kendisine hayran bırakıyor  :)
Bende, turistlerle beraber bol bol fotoğrafladım bu güzel mimari eseri ...
Yarıştık turistlerle en iyi pozu yakalayabilmek için :)
Fotoğraf çekmeyi seviyorum ama;söz konusu tarihi yerler ve mekanlar olunca daha bir şevk geliyor bana haliyle :)
Caminin bahçesi...
Ağaçlar ve yeşillendirme ferah bir görüntü veriyor insana ...
Buraların huzuru çok farklı,özellikle camilerin...
Farklı açılardan camii...

Ve Camiin içerisindeyiz...
Şu güzellik ve sanat eserinin mükemmeliği insanı alıp farklı bir aleme götürüyor..
Seyrettikçe ayrılmak istemiyorsunuz buralardan...
Ama tabi ayrılık vakti geliyor ve biz selamlayıp vedalaşıyoruz buradan da...
Gaziantep'e  gelip de  Antep'in baklavasını yemeden olmazdı :)
Camiyi gezdikten sonra soluğu burada aldık..Neresi burası '' Çavuşoğlu Kebap&Baklava Salonu ''
Buralarda çok meşhurmuş ,bu lezzet mekanı :)
Bizde merak edip, baklavalarını tatmak için kendimizi attık içeri :)
görüntü  zaten sanat eseri,lezzetini ise tarif etmiyorumm :)
Mutlaka gittiğinizde tadın derim :)
bir numara her şey...
Mekanın dekorundan tutun,hijyenine,ve tabi ki mamaların lezzetine kadar her şey çok özenilerek yapılmış..
Müşteri memnuniyeti için ellerinden geleni yapmışlar..
Biz sadece baklava yedik ve çıktık .Gezi programımız o şekildeydi...
Diğer mamaları tatma fırsatımız olmadı yani..
Gelme fırsatı bulursanız şayet  menüde; lahmacun,kuşbaşı,tavuk,adana kebabı,patlıcan kebabı,soğan kebabı,beyti kebap,sarımsak kebabı ve tabi baklava çeşitleri var..
daha sayamadığım diğer kebap çeşitleri ve kebapların yanında sundukları ayran...
Mekanda müşeteri memnuniyeti adına ,en küçük ayrıntısına kadar her şey düşünülmüş .
Çok orjinaldi,  sürahilerden tutunda mekanın ışıklandırılmasına kadar...
Baklavamızı tadıp, lezzetine hayran kaldığımız o an :)
Bu köşede ayrı bir hava katmış mekana,deyip buraya da veda ediyoruz :)
Gaziantep'in tarihi evlerinin bulunduğu bir sokak...

Hava yavaş,yavaş kararmaya başladı ve biz akşam yemeği yemek için düştük yollara :)
Nereye mi geldik?
Sunder Kültür Lokali burası...
Burası da çok nezih bir mekandı.Hem açık hemde kapalı bir  alana sahip.Tercihi siz yapıyorsunuz.
Bahçede süs havuzu ve çocuklar için oyun alanı da mevcut...
Rezervasyonunuzu yaptırıp gidiyorsunuz mekana.
Burada menü olarak ne tercih edebilirsiniz.Sabahları serpme kahvaltı ve katmerleri çok tercih ediliyormuş.
Özellikle ciğer kavurması,öğle ve akşam vakitlerinde ise yine  birbirinden lezzetli kebap çeşitlerini tercih edebiliyorsunuz...
Benim gibi daha çok otçul, sebze ağırlıklı beslenmeye meyilli bir insanla buralara gezi yapmayın derim :)
Yapacaksanız,  günün her saati  iştahından bir şey kaybetmeyen gurup arkadaşları bulup gelin buralara :)
Yazık yani çevreye zararız gerçekten :)
Millet iştahlı iştahlı yemeklerini yerken ,ben tabağıma hipnoz olmuşcasına bakıyordum hareketsiz bir şekilde :)
Tamam görüntü muhteşem  olabilir ama; elimde değil çok fazla yiyemiyorum et çeşitlerini :)
Ah ah bekle beni Antep, bir gün et çeşitlerine ısınmış  ve iştahlı bir şekilde yine geleceğim buralara  :)
O zamana kadar çayla idare ederim ben :)
sen beni düşünme Antep :)
İşte ben buyum arkadaş :)
Bana böyle görüntülerle gelin, o zaman  iştahsız bir hal alıyor muyum bakalım :)
Bir çay tiryakisinin  çayı gördüğünde ,en mutlu olduğu anlardan bir an :)
Et yemeseniz de olur ama ''çayı '' israf etmeyin lütfenn :)
24 saat çay içebilme kapasitesine sahip olmak da zor arkadaş.Kimse halinizden anlamıyorr :)
Bugünlük böyleydik, nasip olursa devam edicez yarına :)
o zamana kadar kendinize iyi  bakın şekerlerr:)