Merak ettiklerinizi Arayın :)

21 Ekim 2013 Pazartesi

DÜŞTÜK İZMİR YOLLARINA :)

Toplandık kızlarla hep beraber,düştük İzmir yollarına :)
 Ekim ayında olduğumuz halde,hava günlük gülistanlıktı.Mis gibi bir hava vardı.Bunu değerlendirelim deyip  Bostanlı'ya gittik..
İzmir'deyseniz Vapurla yolculuk yapma zevki bir başka oluyor :)
Bir vapur gidiyor,bir vapur geliyor...Yolculuk bitmiyor İzmir'De..
Sabah erkenden evden çıkıp, kahvaltıyı her zaman ki mekanımız ''  Bostanlı Denizpark'ta '' yaptık...
İnsan deniz üzerinde yolculuk yapınca iştahı açılıyor :)
Gittik hemen deniz kenarına yakın bir masaya oturduk.Verdik siparişlerimizi...
Serpme kahvaltı gibisi yok ...Yine her zaman ki gibi her şey çok lezzetliydi :)
Manzaramız da önümüzde daha ne isteyelim Allah'tan :)
 Her yerde kahvaltı yapamıyorum.Hem mekanın temizliği,hem çalışanlarının güler yüzlü olması, önemli bir etken tabi buraya gelmemiz için..(içkisiz bir mekan olması en büyük etken :)
Bir ara  kızlara baktım ,açlıktan herkesin göz rengi değişmişti :)
Aslında evden erkenden çıktık ama,her zaman ki gibi yine yolculuk esnasında maceralar yaşadık ve kahvaltı için biraz geciktik  :)
Eshot Otobüsünü uzun süre bekledikten sonra,baktık olmuyor önümüze gelen ilk otobüse bindik.Yolculuk Bostanlı'ya olması gerekirken, bindiğimiz otobüs tam tersine dönmüş gidiyordu.Bir Allah'ın kuluda yanlış yöne gidiyoruz deyip durdurmadı şoförü  :)
Kızlar bende dahil, otobüs baya tur attıktan sonra ,yanlış yöne gittiğimizi farkettik :)
(ben ters koltuğa oturduğum için farkedemedim ama,onlarda ayakta uyuyorlardı herhalde :)
Otobüsle yolculuk yaparken en sevmediğim durumdur ters koltuğa oturmak :)
Ama ne nasipse her bindiğimde ya ayakta,ya da tersine yolculuk yapıyorum.

Aramızdan bir mübarek kendine gelmiş olacak ki,hemen bağırdı şoföre durması için :)
Hemen inip otobüsten,Bostanlı istikametine giden başka bir otobüse bindik.Yalnız ben ters koltuğa binip,tersine yolculuk yapınca  beynim sulandı,başım falan dönmeye  başladı bir haller oldu bana :)
Bizim arkadaşın Kentkartında  bakiye bitmiş, ben basıcam hem kendim, hemde arkadaşım için.Onu önden yolladım , bize düz yolculuk yapacağımız bir yer bulsun otobüste diye :)
Her şey göze almıştım :)
Dakikalarca ters yolculuk yapınca,her şeyi de tersine dönmüş gibi görüyorum tabi :)
Bindim otobüse,bir yolculara bakıyorum bir şoföre, sanki şoför arka taraftan sürüyormuş  gibi otobüsü,yada otobüs şoförü sürüyormuş gibi..
O an travma yaşıyordum herhalde,yoksa başka bir açıklaması olamaz :)
Kentkartı makinaya okutacağıma ,yanlışlıkla  bakiyenin ne kadar kaldığını gösteren cihazın ekranına göstermişim,gözümde koltuklarda o arada acaba tersinemi yoksa düzüne mi yolculuk yapıcam diye bakıyorum.
Şoför '' hanımefendi alt tarafa basıcaksınız'' diyince dönüp baktığımda, olayın vahimiyetini anladım :)
Allah'tan şoförün başına basmamışım kartı :)
O kadar diyorum ters koltuklara oturtmayın beni diye,sonra ortaya böyle  görüntüler çıkıyor :)
Allah'ım beni, otobüste ters koltuğa oturmak zorunda kalmışlardan eyleme   :)
 Sağolsun kızlar Kahvaltılarını yapana kadar benim olayımı anlatıp,anlatıp güldüler :)
Baktım işin içinden çıkamıyorum,yine asileşiyorum hemen çayımı tazeletip kendimi çaya vurdumm :)
Allah'tan da  çay sınırsızdı :)
bir yandan çayımı yudumlarken, bir yandan da manzarayı seyrettim..
 sandallarla denize açılmış bu insanlara özenmedim değil  :)
Baktım kızlar gözümün içine baktıklarında hala otobüste ki olay akıllarına geliyor,bir an sandala binip denize açılmayı düşündüm de sandal yoktu,bir sandalım olaydı iyiydi :)
Kahvaltımızı yaptıktan sonra,Konak tarafına geçmek için tekrar vapura bindik ...
Biraz mağazaları gezdik,ne var ne yok diye :)

Dalmışım denizin mavisine.:.
vapurla yolculuğun keyfi bir başka oluyorr :)
İndik vapurdan,önümüzde heybetiyle Saat Kulesi karşıladı bizi.Herkes hem tatilin, hemde güzel havanın keyfini çıkarmak için ailecek gelmişti gezmeye..
bol bol fotoğraf çekiyordu insanlar.Bir gelin,damat da dış mekan çekimi için gelmişlerdi Saat Kulesi'nin önüne..
Ben de onlardan geri kalmadım,çektim de çektim :)
sevgiyle kalınnn :)

1. saat kulesi oldum olası hoşuma gitmiştir.

1. Bende saat kulesini çok severim.özellikle de fotograf çekerken :-)

2. Bende Nevşehir'e deniz istiyorum yaa :((
    Ne güzel gezmişsiniz oh denizin mavisiyle içim , kahvaltı masanızla iştahım açıldı :)

1. :-)
      Bu manzarayı anca İzmir de görebilirsin canım.Gerçekten denizin mavisi insana huzur veriyor :-)

3. seN, kahvaLtı sofrası, deNiz, güNeş, maNzara harika görüNüyo caNım :)

4. Bu havaların tadı çıkarılmalı zira son demleri maalesef.sizde tadını çıkartmışsınız doya doya.ama ters binme olayı gerçekten çok komikmiş:)

1. evett yavaş, yavaş soğuklar geliyorr..
      güneşin yüzünü gösterdiği son günler :)

5. Merhaba Arkadaşlar,

Tesettür giyim üzerine özel tasarım ürünler için https://www.facebook.com/SihirliGardropcom sayfasını ziyaret edebilirsiniz. Teşekkürler.

6. Hava, manzara, kahvaltı ne güzel, insanın içi açılıyor :)

7. İzmir'de kısa bir süre yaşadım ama Bostanlıyı çok sevmiştim bende.İçim açıldı fotoğrafları görünce özlemişim

1. Gerçekten hem havası,hem manzarası güzel .
      Bizimde sık ,sık uğradığımız,özlem giderdiğimiz bir yer :)

8. Bu tarz postları çok seviyorum yaz bitse de kendim gezmiş kadar oluyorum Çok güzel resimler
    Sevgiler

9. İzmir'de yaz kolay, kolay bitmiyor :-)
    Bu anlamda güneş büyük bir nimet gerçekten.
    Sevgilerr :-)

10. Benim memleketim güzeldir .Geçen sene kışın oradaydık ve hiç üşümedim.Bu günlerde oralarda baharın yaşanması da çok normal Güzel bir gezi olmuş. Şahane bir kahvaltı yapmışsınız izmirin meşhur boyozundan yemediniz mi ? sevgiler..

1. Memleket olarak Erzurum'luyum ama, doğma büyüme İzmirliyim :)
      Şuanda İzmir'De yaşıyorum.Yabancısı değilim boyozun,kumrunun,İzmir Köftenin...O gün çıktığımızda boyoz yemedik ama,yeni aklıma geldi,unuttuk herhalde :)
      Şuan bile hava günlük gülistanlık İzmir'De..